Sponsoring en donaties

“SponsorKliks,

Sinds kort werken wij samen met sponsorkliks.nl. Vanaf nu is het voor iedereen die SWC een warm hart toedraagt mogelijk om SWC GRATIS te sponsoren.

Door op bovenstaande banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, V & D en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert SWC een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost U dus niets extra.
Doe hetzelfde als u uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via SWC kunt u terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.
Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Draagt u deze jong volwassenen met een beperking ook een warm hart toe en wilt u ze steunen om dit doel te realiseren? Wordt dan steunpilaar van de Stichting Wooninitiatief Culemborg. Vanaf 1 januari 2014 heeft de Stichting de ANBI status van de belasting gekregen. Dit betekent dat uw gift aftrekbaar is!

Bij sponsoring of donatie vermelden wij uw naam op de website met een link naar uw bedrijf. Donaties bij voorkeur rechtstreeks op ons RABO bankrekeningnummer NL44 RABO0141084987 ten name van Stichting Wooninitiatief Culemborg.

Voor verdere informatie of eventuele vragen of misschien een persoonlijk gesprek, verzoeken wij u ons een e-mail te sturen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Wij willen u bij voorbaat danken namens de Stichting.