Voorstellen bewoners

Hallo Ik ben Dewi, Ik ben de nieuwste bewoner van de Vlinderhof.
Ik heb 2 zussen Joyce en Tirza, daar ga ik soms gezellig een dagje mee uit of shoppen.
Ik werk 3 dagen per week bij Brownies en Downies in Culemborg. Daar werk ik het liefst in de keuken en achter de bar. Ook werk ik in de bediening en achter de kassa.
Verder werk ik ook nog een dag in Driebergen bij Koek en Ei. Daar werk ik vaak in de keuken en verzorg ik de catering en help met taarten en koekjes bakken.
In mijn vrije tijd ga ik soms diamond painten. Ook kijk ik graag filmpjes en doe spelletjes op mijn telefoon. Verder ga ik op woensdagmiddag paardrijden bij Lis Hartel in Doorn.
‘s Avonds ga ik nog bij Victum in Houten trainen met mijn G-korfbal team. En op zaterdag af en toe een wedstrijd spelen en ook nog trainen bij Dalto in Driebergen.

Yooooo ik ben Boy. Ik woon hier al vanaf het begin en ik heb het erg naar mijn zin. Mijn vriendin woont naast mij en dat vind ik erg fijn. Ik kan ook koken in mijn eigen huisje. Dat vind ik erg fijn. Ik doe dan ook zelf mijn eigen boodschappen. De was en het strijken doe ik ook zelfstandig. Mijn werk is heel belangrijk voor mij. Ik vind het gezellig om met mensen te praten.

Hoi, ik ben Bas Klaver. Ik ben 26 jaar en ik werk 4 dagen bij Zorgboerderij de Witte Schuur en 1 dag bij Het gevlekte Schaap. Het liefste werk ik met de schapen want ik ben gek op dieren. Sinds het fietspad er is ga ik zoveel als mogelijk op mijn fiets naar mijn werk. Mijn hobby’s zijn draken, computeren, spelletjes doen, muziek maken en luisteren, dansen en grapjes maken. In mijn vrije tijd zit ik verder nog op G-Hockey bij CMHC, kijk ik graag naar voetbal op TV (Ajax is mijn club) en volg ik samen met mijn vader de Formule 1.  Ik heb 2 zussen, Sabine en Sofie.

Ik ben Marijne en ik woon met heel veel plezier in de Vlinderhof. Ik ben heel trots op mijn appartement, ik kan daar lekker chillen, alleen of met een vriendinnetje.
Ik werk bij Buitensporig in Tiel. De bediening en het helpen in de keuken vind ik het leukste. Eigenlijk vind ik heel veel dingen leuk: sporten, dansen en muziek. En ik vind ook heel veel mensen lief: papa, mama, tweelingzus Robin, broer Jeroen, vriendinnen…..en natuurlijk de begeleiding!

Ik ben Daphne Wennekes, 28 jaar. Ik hou van koken, bakken, sporten, knutselen, muziek luisteren en spelletjes doen. S’Middags komt er een kook vrijwilliger om te koken en dan ga ik nog wel eens helpen als er veel werk is met snijden. In het weekend en s’avonds ga ik gezellig samen met mijn vriendinnen in de algemene ruimte, diamond painten, kleuren of lekker chillen op de bank met mijn Ipad. Op vrijdagavond maken we er vaak een klein feestje van in de gemeenschappelijke ruimte. Samen met de begeleiding een drankje en een toastje of chips eten en samen naar de Voice of een leuke film kijken. We chillen ook bij elkaar op het eigen appartement of gaan bij elkaar logeren. Ik kook 1 x per week op mijn eigen appartement en dan kook en eet ik samen met de begeleiding. Door de weeks werk ik op de Witte Schuur en bij Brownies en Downies in Culemborg.

Hoi, Ik ben Denise en ik ben 28 jaar.Ik heb 1 broer en hij heet Sonny.
Ik werk nu bij de Witte Schuur waar ik veel taarten maak en bij Brownies en Downies . Ik vind het heel leuk op mijn werk.
Op dinsdag ga ik naar dansles in tiel en op de woensdag doe ik aan fitness en de zaterdagochtend ga ik naar zwemmen.
Ik doe ook graag naar muziek luisteren en dansen,op de ipad spelletjes doen,kleuren en knutselen vind ik leuk en ik kijk graag televisie.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe appartement met de kleuren rood en zwart in mijn huis.

Hallo, ik ben Brenda. Ik ben 27 jaar oud. Mijn hobby is kickboksen, fietsen op mijn  mountainbike. Ik hou van muziek , knutsel,  tekenen en  diamond painting.  Ik werk op de zorgboerderij “de Witte Schuur”, daar maak ik taarten en knutsel ik. Ik ben blij en gelukkig in mijn mooie appartement, waar we nu al weer 5  jaar wonen. Ik hou heel erg van gezelligheid met elkaar. Het is erg leuk om met elkaar te wonen.

Hallo, mijn naam is Jelle en ik ben 24 jaar. Ik werk 5 dagen in de week bij de witte schuur. Dit doe ik al 7 jaar. In lente en de zomer kun je mij veel in de groentetuin vinden, dat vind ik erg leuk en daar weet ik ook heel veel van. Verder doe ik nog veel andere werkzaamheden bij de witte schuur, zoals het verzorgen van de dieren, timmerwerk en ook in het atelier vind ik het leuk om iets moois te maken. Mijn hobby’s zijn het kweken en onderhouden van bonsaibomen. Hiervan heb ik er een groot aantal in mijn appartement staan. Andere hobby’s zijn Pokémon go, gamen en het verzorgen van mijn konijn.